תוכן:
• ישיבת בנ"ע רעננה -אילנית קוגמן • אולפנא מרון - אורית גרוס • ישיבת מעלות - רונן רואש ראו את המאמר "חופש השיסוי" • ישיבת מעלות - רונן רואש • אולפנת הרב בהר"ן - קיוית דרגוקר • אולפנת זבולון - רבקה מלר |
''אחד האתרים החברתיים המרכזיים לבחינת מעמדן של קבוצות בחברה הישראלית הוא עולמה של התקשורת. זוהי זירה להצגת החברה את עצמה, המהווה סוכן סוציאליזציה מרכזי המגדיר עבורנו את זהותנו, מתווה את גבולות הקונצנזוס ומדיר לשוליים את הנתפס כחריג.הוא הוסיף.
טלוויזיה צריכה גם לגעת בבעיות חברתיות, לקיים דיון ציבורי על במה ציבורית, ועם כל הכבוד ל'קחי אותי שרון', זה עדיין לא שיח ציבורי-תרבותי.
התוכניות המצליחות של קשת הקיץ הן בידור. אין שום דבר אחר. אתה ודאי לא יכול לכפות לוח שידורים אליטיסטי ומתנכר לטעם הציבור, אבל מצד שני אני מאמין ביכולת של טלוויזיה גם לחנך בצפייה'',
''אם אתה מאכיל ילד בג'אנק פוד מגיל צעיר, הוא יתקשה מאוד לפתח טעם של גורמה''.גם במועצת הרשות השנייה מודאגים מהעלייה במספר תוכניות הבידור בזמן צפיית השיא ודנים בשאלה האם להכיר באסתי המכוערת ובטלנובלות בכלל כחלק ממכסות ז'אנר הדרמה
"...סוף סוף זכו קבוצות רבות למקום בפריים טיים הישראלי, בשיא הרייטינג..."א. הציגו והדגימו שתי סכנות הנובעות מהעובדה שקבוצות רבות בחברה הישראליות אינן מיוצגותבתקשורת. (5 נקודות)
הערה:1. אגודה לזכויות האזרח בישראל אי-שוויון בתקשורת הישראלית |