מיקום המאמר: 1 חינוך - דרכי חינוך <-- ביצוע ע"י ענת 15.08.05 -->
תוכן המאמר:
![]() ![]() התמורות הפוליטיות - האמנציפציה התנועה הרפורמית תגובות הנגד לרפורמה - האורתודוקסיה והניאו-אורתודוקסיה ![]() הרש"ר הירש על רקע תקופתו מהי "תורה עם דרך ארץ"? פרשנויות שונות לתפיסתו של הירש המשמעויות החינוכיות של "תורה עם דרך ארץ" למעשה מאידאל - להגשמה ![]() חשיבות הבית והמשפחה חובת ההורים בחינוך ההורים ובית הספר - הגדרת תפקידים יתרונות החינוך הביתי היחס בין ההורים ובית הספר המטרה - תורה עם דרך ארץ תפקיד האם החינוך סיכום ![]() טעותם החינוכית של יצחק ורבקה חינוך אינדיבידואלי - הלכה למעשה "על פי דרכו" - משמעות נוספת הסינתזה סיכום ![]() "כי יצר לב האדם רע מנעוריו" - האמנם? מאימתי מתחילים לחנך? חינוך מוסרי - קשיים ואמצעים דוגמא אישית "אפקט פיגמליון" שמאל דוחה וימין מקרבת הדרכות לחינוך בגיל הרך סיכום ![]() ![]() מקורות ראשוניים מקורות משניים מילות מפתח: תורה עם דרך ארץ, חינוך מוסרי, חינוך ביתי, אמנציפציה, רפורמה, הורים, בית הספר. |