 


| 1 | הייתכן, שהתורה, האוסרת אפילו אכילת דם תתן את ידה לאכילת ... אדם? |   | 
| 2 | במקום להיעזר בחיל האויר (זהירות - מטוס הוא כלי שביר!) נשלח אל היעד חרק זעיר. בהלה רבה באויב זרע תחום התמחותו - עין הרע. |   | 
| 3 | למחישי הקץ, שסיסמתם "עכשיו" מודיעה לנו התורה: "אך שווא". דרושה לכם סבלנות רבה שאל"כ, חית השדה עליך רבה. |   | 
| 4 | לא נלאך הקורא בדברי בדים רק נציין, שגרעין חידתנו דברי בדים. מדוע העוסק במדבר בענייני אופנה לתחום אחר מיד הופנה? |   | 
| 5 | המקום צהוב אדום וגם להבה יש ואין שם אמבולנס, לא מכבה אש. |   | 
| 6 | בחקלאות מודרנית ההשקיה אוטומטית אף ממוחשבת התוצאות מצוינות הן, מלאכת מחשבת. עדיף עליה תיאורו של רש"י המותיר את העמל למפעיל הראשי. |   | 
| 7 | זוכה לתשומת לב, לגשם אף טילול מחודש תשרי ועד סוף אלול. |   | 

| 1 | כן! "ואכלת את כל העמים אשר ה' אלקיך נתן לך לא תחוס 
עינך עליהם ולא תעבד את אלהיהם כי מוקש הוא לך".  (ז, טז) הכוונה, כמובן, לכיליון. |   | 
| 2 | ז, כ: "וגם את הצרעה ישלח ה' אלקיך בם עד אבד הנשארים 
והנסתרים מפניך". רש"י, ד"ה הצרעה: מין שרץ העוף שהיתה זורקת בהם מרה ומסרסתן ומסמאה את עיניהם בכל מקום שהיו נסתרים שם. |   | 
| 3 | ז, כב: "ונשל ה' אלקיך את הגוים האל מפניך מעט מעט לא תוכל כלתם מהר פן תרבה עליך חית השדה". |   | 
| 4 | העוסק בענייני אופנה, המתמקדת בעיקר בבגדים, היה מוצא את עצמו חסר תעסוקה, שכן "שמלתך לא בלתה מעליך.... זה ארבעים שנה" (ח, ד). |   | 
| 5 | ט, טו: "ואפן וארד מן ההר וההר בער באש ושני לוחת הברית על שתי ידי". |   | 
| 7 | יא, יא-יב: "והארץ אשר אתם עברים שמה לרשתה ארץ הרים ובקעת למטר השמים מים. ארץ אשר ה' אלקיך דרש אתה תמיד עיני ה' אלקיך בה מרשית השנה ועד אחרית שנה". |