 


| 1 | מי הוא זה אשר מסר הוראה המזכירה... "עבודת רס"ר". השלב השני, סמוך לעבודת הצבע דומה אף הוא לעבודת הצבא. ההבדל בין השניים הינו ייעודי - האחד חול, משנהו יהודי. |   | 
| 2 | "שש - שש" מציין ראייה טובה, מעוינת טוב ללוותה בשמיעה מצוינת. בפרשתנו קלטו התריסר באופן שווה שכן באו הלויים לעמק שווה. |   | 
| 3 | מה הקשר בין "ערוץ שבע" לבריחה שלא בדרך טבע? |   | 
| 4 | המלים "אין מחריד" בסוף פסוק, על פי הרוב פירושן - אין סוף והפסק למצב הטוב. היכן יש למליצה זו הוראה של לא לטובה, כי אם לרעה? |   | 
| 5 | המוציא מלים מהקשרם שוגה משוגה - מצווה התורה על אדם... להיות משוגע. |   | 
| 6 | שני חומרי בנייה בגוף יחיד על הבל ואפסיות הדבר יעיד. ואם מוזכרים הם בריבוי היעדר אוזן קשבת משמעות הביטוי. |   | 
| 7 | "מוכרים בלבד" בעולם הבורסה, כשהמצב פאטאלי מתאים, לדברי ה', לכל אשר חטא לי. |   | 

| 3 | כח, ז: "יתן ה' את אויביך הקמים עליך נגפים לפניך בדרך אחד יצאו אליך ובשבעה דרכים (= ערוצים) ינוסו". |   | 
| 4 | כח, כו: "והיתה נבלתך למאכל לכל עוף השמים ולבהמת הארץ ואין מחריד". |   | 
| 5 | כח, לד: "...והיית משגע (ממראה עיניך אשר תראה)". |   | 
| 6 | א.  כח, סד: "והפיצך ה' בכל העמים מקצה הארץ ועד קצה 
הארץ ועבדת שם אלהים אחרים אשר לא ידעת אתה 
ואבתיך עץ ואבן". ב. ..."דבר אל העצים ואל האבנים" - קולו היה "קול קורא במדבר". |   | 
| 7 | כח, סח: "והשיבך ה' מצרים באניות בדרך אשר אמרתי לך לא תוסיף עוד לראתה והתמכרתם שם לאיביך לעבדים ולשפחות ואין קנה". |