אילו היו קונים מכוניות כמו שקונים מחשבים...
מן האינטרנט. תרגום: שלומית רוזנברג
לחברת המכוניות ג'נרל מוטורס אין קו-טלפון לתמיכה עבור אנשים שאינם יודעים לנהוג, משום שאנשים אינם קונים מכוניות באופן שבו הם קונים מחשבים.
אבל תתארו לעצמכם שהיו עושים זאת...
תמיכה: ג'נרל מוטורס תמיכה שלום, מה אני יכול לעשות למענך?
לקוח: נכנסתי למכונית שלי, סגרתי את הדלת, ושום דבר לא קרה.
תמיכה: האם הכנסת את המפתח לסוויטש וסובבת אותו?
לקוח: מה זה סוויטש?
תמיכה: זהו המפסק שמעביר זרם מהבטריה ומדליק את המנוע.
לקוח: מפסק? בטריה? מנוע? למה אני צריך לדעת את כל המונחים הטכניים האלה בשביל לנהוג במכונית שלי?
תמיכה: ג'נרל מוטורס תמיכה שלום, מה אני יכול לעשות למענך?
לקוח: המכונית שלי נסעה במשך שבוע, והכל היה בסדר, ופתאום אי אפשר להזיז אותה!
תמיכה: האם מיכל הדלק שלך התרוקן?
לקוח: מה? איך אני צריך לדעת?
תמיכה: יש שעון קטן בלוח השעונים הקדמי, שנע בין "F" ל "E", לאן מצביע המחוג?
לקוח: הוא מצביע על "E". מה זה אומר?
תמיכה: זה אומר שאתה צריך להיכנס לתחנת דלק ולמלא את המיכל. אתה יכול למלא אותו בעצמך, או לשלם למוכר שייעשה את זה למענך.
לקוח: מה? אני שילמתי $12,000 בשביל המכונית הזו, ועכשיו את רוצה להגיד לי שאני צריך לקנות עוד רכיבים. אני רוצה מכונית שמגיעה מוכנה לפעולה, עם כל החלקים!
תמיכה: ג'נרל מוטורס תמיכה שלום, מה אני יכול לעשות למענך?
לקוח: שלום! קניתי את המכונית הראשונה שלי, ובחרתי במכונית שלכם כי יש לה תיבת הילוכים אוטומטית, מערכת בקרת תאוצה, הגה כוח, בלמי לחץ ונעילה מרכזית.
תמיכה: תודה שקנית מכונית שלנו. איך אני יכול לעזור לך?
לקוח: איך מפעילים אותה?
תמיכה: אתה יודע איך לנהוג?
לקוח: אני לא טכנאי, אני רק רוצה להגיע למקומות רחוקים במכונית שלי!